Priser og praktiske oplysninger - Koncert
Priser
Afhængig af koncerten størrelse/ antal deltagere:
1x koncert: fra 5.000 – 10.000 kr.
1x koncert – duo eller trio: kontakt mig for tilbud.
Pris ex. kørsel (3.70 kr pr. km).
De første 100 km er gratis.
Varighed for en koncert:
1 x 45 min eller efter aftale.
Booking
Når du booker en koncert med Michael back – musik sjov for børn, så vil bookingen ske direkte med Michael Back, som vil være den du laver aftalen med. Der er altså ingen mellemled.
Du kan derfor ringe til mig (Michael Back ) på
tlf. 24 24 63 88 eller skrive til mig her
Markedsføring
Plakater: jeg har fine A3 plakater vedr. alle mine koncerter som jeg gerne sender til jer.
Pressebillede: Jeg har friske pressebilleder i god kvalitet, som jeg sender pr. mail
Presseskriv: Til hver koncert har jeg lavet – presseskriv – som I evt. kan tage udgangspunkt i, når I der skal laves pressemeddelelse til den lokale presse.
Facebook: Hvis der er tale om et offentligt arrangement, så sætter jeg arrangementet på min Facebook side, samt hjemmeside og linke gerne til jeres arrangement.
Koncert dagen
Opstilling: 1 – 1,5 time før koncert start.
Jeg kommer altid i god tid for at kunne være klar inden publikum kommer. En koncert oplevelse starter i det øjeblik en publikummer træder ind i lokalet. Derfor skal der være noget at se på og ikke mindst lytte til.
Hjælp til ind og udtagning.
Som regel kommer jeg alene og klare det meste selv.
Hvis arrangør har mulighed for at det, vil jeg gerne have lidt hjælp til ind og udtagning af bil.
Scene:
4 x 6 meter, hvis der laves en scene, ellers bruger jeg den der.
Hvis ikke der er en scene, så står jeg på gulvet og laver en stor halvcirkel med et reb, som så bliver min scene.
Min opstilling:
Der skal være noget at kigge på og lytte til. Derfor har jeg altid et flot bagtæppe med og lidt lys.
Lydanlæg:
Hvis ikke andet er aftalt så har jeg selv lys og lydanlæg med.
Jeg har anlæg så jeg kan spille indendørs koncerter med op til 200 børn og voksne. Ved større arrangementer arbejder jeg gerne sammen med lydmand/ firma.
Lokalekrav:
Mine koncerter er interaktive, hvilken betyder at publikum skal være med til at synge, hoppe, danse og lege. Det betyder at publikum sidder på gulvet og kun på måtter, hvis disse er skrid sikre.
Forplejning:
Jeg er ikke den som stiller de store krav til forplejning. Men jeg siger aldrig ned til en kop kaffe, en sodavand (ligt) og
Evt. en sandwich.
Koncerten:
På det aftalte tidspunkt går koncerten i gang og varer 45- 50 min, hvis ikke andet er aftalt.
Når koncerten er færdig, så får alle børn alle børn og voksne får et signeret postkort med billede og link til min Youtube kanal, hvor man efterfølgende kan se og høre de fleste af mine sange.
Jeg har også mine cdére med som folk har mulighed for at købe.
Nedtagning: ca. 45 – 60 min.
Det tager tid at stille op, og det tager også tid at pakke sammen. Derfor skal arrangør være indstillet på at booke lokalet så der også er tid til at pakke sammen.
Efter koncerten
Betaling:
Hvis ikke andet er aftalt så sender jeg efterfølgende en faktura på det aftalte beløb. Faktura sender jeg til min kontaktperson pr. mail, hvis ikke andet er aftalt. Faktura til offentlige institutioner sender jeg elektronisk ved oplysning af ean nummer.
Tilbagemelding:
Det er vigtigt for mig at mine kunder er meget tilfredse med det jeg laver. Derfor sender efterfølgende et slags evalueringsskema til arrangør, som jeg håber I vil besvare. Som regel vil det kun tage 5-10 min at besvare. Besvarelserne vil jeg bruge til at blive endnu bedre til det jeg laver og derud over vil jeg bruge besvarelserne i min fremtidige markedsføring.
Koda:
Er arrangementet et offentlig arrangement oplyser jeg til koda at jeg har spillet det pågældende sted. Koda vil så efterfølgende tage kontakt til arrangør vedr. en Koda afregning.