Priser og praktiske oplysninger - Koncert
Priser
Børnekoncert. (1 x 45 min eller efter aftale).
fra 5500 kr – 12.500 kr.
Pris for 2 x koncert samme dag:
Kontakt mig for et godt tilbud.
Har du en ide til et arrangement, så kontakt mig for et godt tilbud.
Ring for tilbud på et unplugged indendørs arrangement med op til 60 børn og voksne.
Booking
Når du booker en koncert med Michael back – musik sjov for børn, så vil bookingen ske direkte med Michael Back. Der er altså ingen mellemled.
Du kan derfor ringe til mig (Michael Back ) på
tlf. 24 24 63 88 eller skrive til mig her
Markedsføring
Plakater: jeg har fine A3 plakater vedr. alle mine koncerter som jeg gerne sender til jer.
Pressebillede: Jeg har friske pressebilleder i god kvalitet, som jeg sender pr. mail
Presseskriv: Til hver koncert har jeg lavet – presseskriv – som I evt. kan tage udgangspunkt i, når I der skal laves pressemeddelelse til den lokale presse.
Facebook: Hvis der er tale om et offentligt arrangement, så sætter jeg gerne arrangementet på min Facebook side, samt hjemmeside og linke gerne til jeres arrangement.
Koncert dagen
Opstilling: 1 – 1,5 time før koncert start.
Jeg kommer altid i god tid for at kunne være klar inden publikum kommer. En koncert oplevelse starter i det øjeblik en publikummer træder ind i lokalet. Derfor skal der være noget at se på og ikke mindst lytte til.
Hjælp til ind og udtagning.
Som regel kommer jeg alene og klare det meste selv.
Hvis arrangør har mulighed for at det, vil jeg gerne have lidt hjælp til ind og udtagning af bil.
Scene:
4 x 6 meter, hvis der laves en scene, ellers bruger jeg den der er.
Hvis ikke der er en scene, så står jeg på gulvet og laver en stor halvcirkel med et reb, som så bliver min “scene”.
Min opstilling:
Der skal være noget at kigge på og lytte til. Derfor har jeg altid et flot bagtæppe og lidt lys med.
Lydanlæg:
Hvis ikke andet er aftalt, så har jeg selv lys og lydanlæg med.
Jeg har anlæg, så jeg kan spille indendørs koncerter med op til 200 børn og voksne. Ved større arrangementer arbejder jeg gerne sammen med lydmand/ firma.
Lokalekrav:
Mine koncerter er interaktive, hvilket betyder at publikum skal være med til at synge, hoppe, danse og lege. Det betyder også at der i lokalet skal være plads til disse ting og at folk ikke skal side på stole.
Forplejning:
Jeg er ikke den som stiller de store krav til forplejning. Men jeg siger aldrig nej til en kop kaffe, en sodavand (ligt) og en sandwich.
Koncerten:
På det aftalte tidspunkt går koncerten i gang og varer 45 min, hvis ikke andet er aftalt.
Når koncerten er færdig, så får alle børn et signeret postkort med billede og link til min Youtube kanal, hvor man efterfølgende kan se og høre de fleste af de sange, som jeg har brugt i koncerten.
Nedtagning: ca. 45 – 60min.
Det tager tid at stille op, og det tager også tid at pakke sammen. Derfor skal arrangør være indstillet på at booke lokalet, så der også er tid til at pakke sammen
Efter koncerten
Betaling:
Efter arrangementet, sender jeg en faktura på det aftalte beløb. Faktura sender jeg til min kontaktperson pr. mail, hvis ikke andet er aftalt. Faktura til offentlige institutioner sender jeg elektronisk via det oplyste ean nummer.
Tilbagemelding:
Det er vigtigt for mig at mine kunder er meget tilfredse med det jeg laver. Derfor sender efterfølgende gerne et meget kort evalueringsskema til arrangør, som jeg håber I vil besvare. Som regel vil det kun tage max. 5 min. at besvare. Besvarelserne vil jeg bruge til at blive endnu bedre til det jeg laver, og derud over vil jeg bruge besvarelserne i min fremtidige markedsføring.
Koda:
Er arrangementet et offentlig arrangement oplyser jeg til koda, at jeg har spillet det pågældende sted. Koda vil så efterfølgende tage kontakt til arrangør vedr. en Koda afregning.